.

.

lördag 24 mars 2012

Go´lördag!!

Härligt väder vi har haft idag, så skönt! Det gäller att hinna med att rensa bort allt gammalt bråte i landen nu så att man inte förstör alla vårblommor som vill upp med en väldans fart. Visst är det mysigt nu när våren är på gång! Fåglarna kvittrar ju så högt att man inte hör vad man tänker :)

Har ju varit på min lördagsloppisrunda som vanligt och här är dagens loppishög.





Spetsgardiner som jag ska ha på altanen, häftiga äggfat i rostfritt, krukor med hönsnät bl.a.

Det här måttet blir häftigt att ha i påskriset.

Tesil i porslin med silverkant och två "bambisar".

Den här plåtburken gillar jag, kanske den blir kvar i mitt kök.



Ja det var allt för denna gång!!!

Ha en skön lördagskväll!!

Kram Maria

2 kommentarer:

Chokladvillan 1910 sa...

Hönsnätkrukorna gillar jag ! ;9
Ha en härlig söndag !
Kram Anki

Sofia sa...

Hallojj!
Fina fynd.... gillar också den där burken från Wasa...
Vårkram Sofia