.

.

måndag 13 augusti 2012

Hej Hopp !

Så här kan det bli när man glömmer att stänga fönstret :(  men nu verkar det äntligen ha avtagit med "snöandet", det har visst varit mycket av de små fröna i år.




Hmmm!!! Trådförvaringen har fortfarande inte kommit upp på väggen och inte krokarna heller, konstigt ;) men man måste ju ha lite att göra i höst också haha!!!





Om det är några blommor jag gillar så är det hortensia och kolla de är nästan blåa i år!!!! Det har jag aldrig lyckats med förrut.

Snyggingar!!!

Här var det blått!!!
Den här stora trådkorgen hittade jag i en affär i Ystad och på rea!!! Har en tanke om att göra om den till en lampa, vi får se vad som händer med den.


 Ibland händer det att man fyndar på loppisar och idag hände det verkligen riktigt ordentligt!!! När jag kom hem var jag ju tvungen att kolla Alessis hemsida angående priset på korgen 1125 kr. men då är den ju ny.

Gissa hur mycket jag fick ge för den, jo hela 15 kr. faktiskt pinsamt lite.


I morron ska jag jobba på mitt gamla jobb, ska bli kul att träffa alla :)

Ha en bra vecka!!!!

Kram Maria

3 kommentarer:

Marie maräng sa...

Ja... där kan man snacka om riktigt fynd!

Hortensia är jag också svag för, den är så vacker. Men tyvärr så lyckas jag inte så bra med dom :(

Ha en bra dag!
Kram Marie

Sofia sa...

Hallå!
Ja, vilken härlig Hortensia... verkligen fin färg!
Kan tänka mig att det där blir en fin lampa.... och den andra korgen då! Vilket fynd!
Kram kram
Sofia

Rosa i huset i vitt sa...

Vilket superfynd.. ja tråkigt med fröerna ...det är ju som en del brukar säga "har man inte jobb så skaffar man sig"

Ha en bra dag
kram Rosa