.

.

söndag 29 maj 2011

SÖNDAGSKVÄLL

 Tänk vad fort en helg går, önskar det vore en dag till så jag hann med allt jag skulle ha gjort. Men den här helgen har vi städat o gnott på vår altan, så nu är den så ren, fin o vit o blänker ikapp med solen som kom fram till slut.





Har gjort en makeover från New England stil till en mer romantisk men vitt o spets. Så nu ska jag sy nya överdrag till dynorna, här har jag bara provat med madrassöverdrag för att få rätt känsla.


Här kommer några bilder från veckans loppisrunda



De här söta krukorna stod på en hylla o väntade på mej.


Här är en liten pall som jag har målat o dekorerat.




Ja det var allt för den här gången. Har fått en egen kamera att leka med så nu kan jag ta bilder när jag vill o lägga in dem i min egen dator kul!!!! Man lär så länge man lever!!!


Inga kommentarer: