.

.

måndag 16 juni 2014




 Hejsan!!!

Ja, det där bloggandet kom visst av sig. Det blev ett långt uppehåll. Jag har ju hittat Instagram att leka med istället ;) 
Följ mig gärna, jag lägger ut bilder på saker som jag säljer både i butik och på Tradera.
Så här kommer några bilder!







Har ju en förkärlek för gammalt antikt porslin ;) och visst är det härligt att duka upp med till fest!
Tyvärr så har fiskfatet här ovan ett fult nagg på kanten men det går ju att dekorera över ;)

Önskar er en härlig midsommar!!!
Kram Maria

8 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Tack för att jag fick möjlighet att komma förbi idag och köpa med mig en fin kanna hem till Skåne! Den kommer på vår blogg när vi fyllt den med sommarblomster!
Kram

House and Garden by Bia sa...

Tyvärr kan jag inte följa dej på instagram...tyckte du hade en fin blogg, synd att du inte bloggar så ofta nu ;)).....trevlig Midsommar då
Kram bia

Unknown sa...

Kul att se ett livstecken från dig. Ja, jag ser ju dig ibland när du far förbi på cykeln:)...
Önskar dig en trevlig midsommar.
Hälsa Carolina från mig.
Kram gun

Mee and Molly sa...

Underbar cykel och lika underbart är det med porslin i blått
Önskar en trevlig midsommar Kram MM

Sofia sa...

Väldigt fina bilder!!! =)
Som vanligt faller jag för porslinet med grön-turkos dekor... ;) Kannan är inte möjligen till salu?
Kram och ha nu en fin MIDSOMMAR!
Sofia

Unknown sa...

Tittar in för att önska dig en
Trevlig midsommar.
Hälsa till "C" från mig.
Kan tala om att vi saknar dem.
Är det ön som gäller?
Kram gun

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en riktigt fin midsommarhelg!
Kram,
Regina

Marie maräng sa...

Visst är det något alldeles speciellt med gammalt porslin... man bara älskar det!

Jag tillhör den där lite tråkiga typen som varken har FB eller Instagram.

Ha en härlig sommar!
Kram Marie