.

.

fredag 21 september 2012

Traderafynd

Ja så var det fredag igen!!! Jösses vad tiden springer iväg, även för en arbetslös ;)
Jag har faktiskt jobbat en dag den här veckan, kan ju inte ligga i soffan och äta praliner hela dagarna haha :) och även hunnit med ett Ikea besök. Jag behövde flera kartonger till källaren, ser faktiskt en ljusning på det projektet nu, skönt.

Hade turen att vinna dessa plåtlådor på Tradera och inte var de små heller!!! Och tunga som bara den.

Visst är de härliga!!! men det gick åt tre hinkar med skurvatten, himmel och plättar vad oljiga dom var, det luktade bilverkstad i flera dar efteråt.


Läckra bakelser!!!

Piffade lite på bänken utaför butiken och ja, det tog nog bara en halvtimme så började det att regna :(  
jaja, så det var bara att plocka in allt igen.
Nu önskar jag er alla en skön helg!!!
Nu vankas det lasagne och ett glas rött därtill eller två ;)

Kram Maria

9 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Nog kan man undra vad de där lådorna ska vara till?
Här målas det bord, ljusgrått!
Puss fr Melody
Familjen hälsar!

Marie maräng sa...

Läckra plåtlådor.. Grattis till det vinnande budet ;)

Fint du gjort på bänken, synd att regnet måste komma på besök.

Tack för din gulliga kommentar hos mig... blev SÅ glad!!!

Önskar dig en fin helg!
Kram på dig
Marie

Rosa i huset i vitt sa...

Härliga plåtlådor...me like.
ha en trevlig helg
Kram Rosa

Anonym sa...

Vilka fina lådor1 Är bänken till salu?? Vad ska du ha för den?

Marias Vita Rum sa...

Hej!!! nej tyvärr och tror inte du vill ha den för den luktar gammal jordkällare så den får stå ute nu och bara se "fin" ut :)

Sofia sa...

Halloj!
Vilket fynd! Super snygga ju...
Och jag gillar dina Ljung-bakelser också! Synd att behöva ta in dem med en gång...
Kram på dig!
Sofia

katha´s kortmakeri sa...

Super fina fynd du gjort!
Ha en skön kväll!
Kram Katha

gun sa...

Hej,
Tittar in här efter att Lotta talade om att du hade en blogg.
Mycke fint här. Allt bra med er undrar din gamla dagmamma.
Kram gun

gun sa...

Hej du,
Ja jag bor kvar och det är där jag har "alla" mina djur:).
De du, vilken dotter... håller tummarna att hon reder ut studierna. Lever du som en lyxig hemma fru nu för tiden?
Kram gun