.

.

måndag 28 juli 2014


Hallå där i sommarvärmen!!!
Ja denna sommar kan vi ju inte klaga på ;) Tur att det finns vatten så att man kan ta sig ett dopp då och då :)


Annars så orkar man inte så mycket i den här värmen, men vi har varit i Skåne en vecka och besökt några loppisar. Och jaaa, det blev väl faktiskt ganska så många!!!

Den här industrilampan är ju riktigt cool!!!


Och den här lampan med alla sina fina prismor......


Så har vi förstås varit ute i stugan, och vilka sommarkvällar vi har haft!!! Helt underbara!!! Dom får vi leva på i vinter :)

Ha det så skönt i sommarvärmen!!!
Kram Maria




9 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken cool lampa du har fyndat! Otroligt vacker bild på solnedgången vid hamnen!
Kram,
Regina

House and Garden by Bia sa...

Industri lampan var ju läcker !!
Jaa visst har juli månad varit toppen, hoppas aug. blir lika bra;)
Må så gott!
Kram

Unknown sa...

Ja, värmen kan vi inte klaga på...
men nu på eftermiddagen kom äntligen regnet med Tor.
Skönt!!! Har du varit och besökt Lotta ännu?
Fika där i höst (hos Lotta)?
Kram gun

Mee and Molly sa...

Så fint med cykeln och öppet skylten ute vid vägen, kanske att jag knycker den och gör lika här hemma ;)
Kram i värmen

Sofia sa...

Japp! underbart....men till slut måste jag erkänna att jag fått nog av värme....längtar till hösten! ;)
Industrilampan är helt underbar...
Kramis Sofia

e sa...

Hej hej!
Jag såg din annons med pallen på Tradera. Det stod att du hade bytt rörskydd. Var hittade du de nya? Jag håller på att fixa till en pall och rörskydden är spruckna... Rörskydden, visst menar du förresten de vita grejerna som är mot golvet? =)
Tacksam för svar!
/Erika

Marias Vita Rum sa...

Hej Erika!
Ja, det är de vita "tassarna" mot golvet.
jag har köpt dom på ett prylvaruhus här i Västervik som heter Karlsson,de har lite maskiner, spik och skruvar, men de finns i bygghandeln också, har sett såna på Materialmännen.
MVH Maria

e sa...

Hej igen!
Då ska jag försöka googla lite! =)
Tack för svaret!
/Erika

Marie maräng sa...

Hoppas allt är bra med dig!

Önskar dig en fin hösthelg!
Kram Marie