.

.

fredag 7 september 2012

Hejsan!!!

Oj!!! vad tiden går fort, nu var det ju länge sen jag skrev sist. Vi har haft soliga dagar här så jag har varit ute mycket, ni vet det blir ju lätt att man tar sej en loppissväng istället för att städa upp i den källaren som ser ut som kriget, men jag har börjat. Har betat av ett tiotal kartonger iallafall, så vi har varit och lämnat en massa kläder till loppisarna här i stan och då minsann måste jag ju ta mej ännu en runda för det kan ju finnas nåt som jag inte kan vara utan haha!!! 


Som de här pallarna tex. de kunde ju inte få stå kvar där på loppiset ;) det är ju mycket bättre de står hemma hos mej haha!!


Och det här lilla mysiga bordet som ska målas.

Och en stor fin skål på fot i opalinglas. Och får väl erkänna att det blivit en hel del saker till.

De här snygga servetterna hade de fått hem nu i veckan på Rusta, och billiga var de också, kostade bara tio kronor paketet. Det fanns med älgar på också men de fick ligga kvar :) inte riktigt min stil.

Hmmm, no comments!!!!
Det här är bättre!!! och lite fika ;)


Ha en riktigt skön helg!!!

Kram Maria

3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg och den tidningen måste nog inhandlas

Kram Rosa

Annes vita rum sa...

Det där bordet kommer att bli fint!
önskar dig en kanonhelg! kram/Anne

Marie maräng sa...

Jag har också en källare som behöver en riktig storstädning... men det är lätt att hitta på något annat som att gå på loppis istället ;)

Önskar dig en bra start på veckan!
Kram Marie