.

.

onsdag 10 augusti 2011

Semester i Skåne

Tillbaka efter nästan en vecka i skåne med sol, shopping, loppis och goda middagar. Hittade mycket roligt på loppisarna. Var och hälsade på Goa i hennes "garage" också, så mysigt hon hade det och så mycket snygga och häftiga saker. Så är ni i Skåne är det verkligen värt ett besök.

Här är lite av det jag hittade på de olika loppisarna.




Plåtlåda till bankfack





De här bokstäverna hittade jag i Lund. De har troligtvis suttit ovanför nån affär, har flera olika. Säljer dessa två på Tradera.


Den här hittade jag i Ystad.


Och den här också, är att ha diabilder i.
 Flera bilder på flera fynd får ni nästa gång och några bilder från Mor Ágústas Garage ska jag försöka få med också.
Nu har jag öppet som vanligt i mitt RUM, mån. & onsd. 15 - 18
VÄLKOMNA



Kaos eller? Kan knappt vända mej om. Tur det inte ser ut så här i hela huset!!!


Inga kommentarer: