.

.

måndag 15 oktober 2012

Höstrusk

Fy sjutton vilket tråkväder!!! har inte varit längre än till soptunnan idag :) tror det har regnat nästan hela dan. Riktigt skönt att få va inomhus!!!

Här kommer några bilder på det som sprejades förra veckan.


De här väggljusstakarna, har två, var bruna innan. Blev så mycket snyggare i vitt.

Decopague av en Sagenservett.

Sprejade några rivjärn till.

Såna här termometrar ser man ju på loppis ibland, de är ju bruna från början. Plattan med kvicksilvret går lätt att ta bort, och limma dit igen. Och brevid ligger saxen, det gick alldeles utmärkt att spreja den, och det går att klippa med den!!! Den blir min ;)

Har sytt en lampskärm till, med en bild som man stryker fast.

Stryka-på-ark finns på Panduro, sen skriver man ut bilder från datorn. Det heter T-shirt-transfer för ljust tyg.

Jodå, det kommer bilder på gungstolen, men det har inte hänt nåt mer med den än, kanske till helgen :)

Hoppas på lite bättre väder imorron!!!

Kram Maria

7 kommentarer:

Annes vita rum sa...

En dag som igår är väl den bästa pysseldagen kan jag tro:) regnet bara öste ner... där ser man,det går att spraya på allt:) ha de gott..kramen

Titti sa...

Hej. Tittar in för första gången. Fin blogg & jättefina saker du visar. Ha en fin dag.

Marie maräng sa...

Vad du är duktig och fixa :)
Vad fina grejerna blir.

Här vaknade till den första snön... snöslask, kallt och blåsigt bbrrr :( inget för mig.

Ha de gott!
Kram Marie

Marie maräng sa...

Vad du är duktig och fixa :)
Vad fina grejerna blir.

Här vaknade till den första snön... snöslask, kallt och blåsigt bbrrr :( inget för mig.

Ha de gott!
Kram Marie

Anneli sa...

Säger som jag brukar.....tänk vad lite vit färg kan göra underverk.

Dina lampskärmar är ju supersöta, vad duktig du är!

Kram från mig,
Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Lampetterna var ju så fina ...de ser ut som om de skulle vara i plåt,,jättesnygga
ha en bra dag
kram Rosa

Melody and M.E sa...

Tusen tack för den fina dalahästen som kom i brevlådan idag!
Min matte blev superglad för den!
Bra present till henne!
Kommer nog på bild i min blogg någon dag.
Puss till er alla från Melody