.

.

fredag 25 maj 2012

Go´Fredag !!!

Ja, nu var det ett tag sen sist!!! men nu är jag här igen ;)
Har inte hunnit att pyssla så mycket, men har målat en hel del, men det får bli i ett annat inlägg. Annars så rusar tiden i hundranitti ;)
I trädgården växer det så det knakar, härligt.


I den här hinken satte jag två små violplantor och nu har de växt till sej riktigt ordentligt.

Härliga syrénblommor.

Jättevallmon har vuxit till sej den också.

Och här hänger fågelstugan fortfarande kvar, tycker det ser lite mysigt ut med ett litet hus i trädet ;)


Välkommen in i rabarberdjunglen. Här står dom och bara väntar på att få bli goda pajer.


Här är en plåtburk som jag har fixat till med servett-decopague och på lockkanten har jag satt dit en bit hyllremsa.

På locket har jag satt dit en servett från Sagen Vintage, cool liten kille!!

Här blommar nog de sista äppelblommorna.



 I helgen bär det av ut till stugan, ska försöka komma ihåg kameran den här gången :)
Ha en underbar helg med mycket sol!!!
Kram Maria




3 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Härliga bilder
Ha en härlig Pingst

Kram Rosa

Annes vita rum sa...

Vilken härlig trädgård! kram Anne

Sofia sa...

Ja, visst är det helt underbart ute nu? Man får passa på och njuta...
Gillar din plåtburk.. fint med decopage på! Jag är ju lite tokig i burkar och sånt, som du nog märkt!??
Ha det nu gott i det vackra vädret!
Kram Sofia