.

.

måndag 14 maj 2012

Hejsan!!!

Nu var det ett tag sen, helgen bara flög förbi som vanligt. har inte hunnit fotat så mycket så jag tänkte visa lite bilder från vårt badrum som är det senaste renoveringsprojektet, fast nu är det ett par år sen det blev klart, tiden går fort, men för oss känns det fortfarande nytt. Det gamla var hemskt med brun platmatta på golvet och beige på väggarna huuuuu!!!

Handfatskommoden kommer från Björbo badrum. 
bjorbobadrum 


Toalettstolen kommer ido.

Handdukskrokarna hittade jag i en affär som hette presentidé, den finns tyvärr inte längre.

Toarullshållaren har jag köpt på tradera.

Jag har varit ute i loppissvängen och fyndat även denna helg, men har inte fotat nåt av fynden ännu, det får bli i ett kommande inlägg.

Jag har startat en försäljningsblogg den här veckan, den ligger på högra sidan, första bilden. Tänkte börja med att sälja de servetter som jag använder mej av när jag gör decopague. Får se sen vad det kan bli för saker som jag lägger ut, har inte bestämmt ännu.

Det är ju en skön jobbvecka med en helgdag mitt i !!! sånt gillar jag :)

Ha det gott !!!

Kram Maria

3 kommentarer:

Annes vita rum sa...

Jättefint! vill ha en sån badrumsmatta;) ha en fin dag/Kram Anne

Sofia sa...

Jätte fint badrum!!!! Förstår att ni är nöjda med det....
Ska genast kolla in din försäljningsblogg! Det kanske vore något för mig också... men har inte kommit så långt ännu!
Stor Kram
Sofia

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefint och det låter spännande med en försäljningsblogg...måste nog in och kika där

Kram Rosa